România
- Livrare la adresa comunicata de dumneavoastra, Livrare in 1-2 zile, 19,00 RON, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 300,00 RON, Cost suplimentar in cazul platilor in sistem ramburs 5,00 RON
- Livrare in locker Easybox, Livrare in 1-2 zile, 16,00 RON, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 300,00 RON, Cost suplimentar in cazul platilor in sistem ramburs 5,00 RON
PRETUL PRODUSELOR, PLATA, LIVRARE
Pretul produselor este afisat in lei pe site si include taxa pe valoare adaugata. In masura in care exista o eroare cu privire la pretul afisat pe site, va vom aduce la cunostinta in cel mai scurt timp, urmand sa va returnam suma de bani achitata suplimentar sau sa va solicitam o suma de bani suplimentara. In masura in care noul pret nu este multumitor pentru dvs., nu raspundeti la solicitarea noastra sau nu va putem contacta, va vom anula comanda si va vom rambursa cat mai curand posibil suma de bani achitata.
Preturile produselor vor putea fi actualizate/modificare in orice moment, iar aceasta actualizare/modificare va inlocui orice pret anterior. Comenzii dvs. i se vor aplica preturile actualizate.
Pretul transportului este specificat in pagina produsului sau in pagina de checkout inainte de finalizarea comenzii si difera functie de taxe de kilometri suplimentari ai localitatii unde se va face livrarea fata de traseul standard al curierului, dimensiunea sau si greutatea coletului sau si modalitatea de livrare aleasa de dvs.
Plata produselor comandate se poate face astfel:
- in numerar la livrare;
- prin ordin de plata/transfer bancar in avans sau
- plata cu cardul online direct in website prin procesatorul de plati online Netopia-Mobilpay.
Dacă optați pentru plata online cu cardul bancar, procesarea datelor de pe cardul dumneavoastră se face prin intermediul Netopia-Mobilpay, iar noi nu vom stoca niciun fel de date referitoare la cardul dumneavoastră.
Daca optati pentru plata prin card, institutia emitenta va proceda la validarea si autorizarea platii. In situatia in care, tranzactia nu se proceseaza din motive independente noua (e.g., fonduri inexistente pe card, card expirat), contractul dintre noi nu se incheie si nu vom avea nicio obligatie sa livram produsele, insa dvs. puteti selecta o alta metoda de plata sau puteti incerca din nou procesarea platii cu un card valid.
Taxele de transport sau de livrare nu sunt incluse in pret, cu exceptia anumitor oferte care vor fi aduse la cunostinta dvs., daca va fi cazul, prin intermediul site-ului.
Livrarea produselor se va face in mod normal in 24-48 ore de catre un curier rapid specificat in website si sau ales de catre dvs. in pagina de checkout, daca nu se specifica altfel in pagina produsului respectiv.
In zilele de sambata si duminica nu se fac livrari. Retineti faptul ca, in anumite situatii, mai ales in perioada sarbatorilor sau de Black Friday, timpul de livrare se poate prelungi, fapt ce poate rezulta din aglomerarea firmelor de curierat, accidente rutiere, situatii meteo deosebite sau din alte motive independente noua. Intarzierea livrarii nu se va datora actiunilor sau inactiunilor noastre, ci unui eveniment exterior noua, situatie in care sunteti de acord sa nu solicitati atragerea raspunderii noastre in nicio circumstanta.
Conditii avute in vedere de Vanzator pentru validarea comenzii :
1.Datele furnizate de Cumparator sa fie corecte si complete ;
2.Produsele sa fie disponibile in stocul Vanzatorului;
3.Eventuale erori in sistem care ar putea genera preturi gresite sau preturi derizorii (preturi evident/vizibil disproportionate fata de pretul pietei/ sub preturi de achizitie/zero lei).
DREPTUL DE RETRAGERE
Potrivit OUG 34/2014, daca sunteti consumator (persoana fizica) aveti dreptul de va retrage din contract, fara vreun motiv anume, in termen de 14 zile din ziua in care dumneavoastra sau o terta parte mandatata de dumneavoastra, alta decat transportatorul, a intrat in posesia fizica a produselor. Pentru mai multe informatii privind modalitatea de exercitare a dreptului de retragere, va rugam sa ne contactati la contact@magazinulcopiilor.ro si sa ne comunicati numarul comenzii pe care doriti sa o returnati, iar noi vom trimite curierul pentru ridcarea coletului de la dvs. in vederea returnarii, daca nu se stabileste altfel in corespondenta cu noi, functie de problema ivita la receptia coletului de catre dvs.